Informacja o czasie wysyłki i kilka słów wyjaśnienia

W związku z pojawiającymi się wątpliwościami dotyczącymi czasu wysyłki, postanowiliśmy go ujednolicić. Wszystkie opłacone zamówienia zrealizujemy w ciągu czternastu dni od daty opłacenia.

Długi czas realizacji i wysyłki związany jest z tym, o czym wspominamy przy każdej okazji:
Nie posiadamy stanu magazynowego, którym możemy swobodnie dysponować.

Wszystkie produkty zamawiamy u producentów w chwili złożenia i opłacenia zamówienia przez naszych klientów. Jest to naszą gwarancją tego, że wysyłane przez nas produkty zawsze są jak najświeższe i „nie leżą od kilku tygodni”.

Oczywiście, coś za coś.

Takiego typu organizowanie wysyłki obarczone jest wydłużonym nieco terminem realizacji – musimy otrzymać wszystkie produkty, często od różnych producentów. Ci mają często różne terminy dostaw, które musimy ze sobą dograć.

Czasem okazać się też może, że po prostu nie jesteśmy w stanie sprowadzić jakiegoś produktu – w takich jednak wypadkach kontaktujemy się z naszymi klientami. Zawsze, bezwzględnie.
Staramy się zawsze sprostać wyzwaniu, ale kiedy się nie uda, proponujemy zamianę na inny, dostępny produkt, lub po prostu zwracamy różnicę w kwocie zamówienia na konto, z którego zamówienie było opłacone.

Jesteśmy po to, żeby doradzać naszym klientom, nie tylko po to, żeby sprzedawać.

Lubimy kontakt z ludźmi, lubimy też pomagać. Prosimy więc o odrobinę zrozumienia dla naszego systemu organizacji zamówień – wbrew pozorom, jest on bardzo korzystny dla klientów. Pozwala zapewnić świeże produkty, za cenę jedynie szczypty cierpliwości.
Liczymy na to, że w zagonionym świecie błyskawicznych zakupów w internecie, okażą Państwo nam tę wspomnianą odrobinę zrozumienia i będziemy mogli dalej cieszyć się owocną współpracą :)

Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół ezdrowie.org.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.